dinsdag 14 juli 2015

terug van weggeweest



Bijna 2 jaar is het geleden... zie ik net... dat ik nog eens een blogbericht heb geschreven. De site had de functie van de blog een beetje overgenomen en daardoor was de blog wat in de vergeetput beland. Maar kijk, ik heb eens iets te vertellen en dan doen we dat maar via de blog.

Sinds 2011 combineer ik Lilli Vanilli met een oerdegelijke "echte" job, maar die combinatie bleek niet langer doenbaar. Het groeit boven mijn hoofd en na meerdere aanpassingen in mijn werkregime is de beslissing nu definitief gevallen: de oerdegelijke job wordt aan de kant geschoven. Ik ga mij voltijds met Lilli Vanilli bezig houden. Zot!! hoor ik U denken... yep!

En waarom die blog dan weer boven halen? Er zijn plannen, in mijn hoofd en jawel, ook op papier voor een keer. En daarvan wil ik U de komende weken graag op de hoogte houden. 

Er gaat aan het concept van Lilli Vanilli niet zo veel veranderen, maar de grootste verandering is dat er een nieuw atelier komt, waar je enkele dagen per week zonder afspraak terecht kan. Waar? Wel gewoon naast mijn huis... Daar staat een mooi oud huisje/garage/ex-duivenkot dat met wat TLC een ideale locatie moet worden. Let u vooral op de toekomstige tijd waarin ik schrijf vooralleer U naar onderstaande foto's kijkt... 



(hopelijk) kan ik U snel op de hoogte houden van de vorderingen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten