zondag 22 september 2013

Shop en site!!

Het begint stilaan vaste prik te worden om excuses te verzinnen waarom ik niet zoveel meer op de blog schrijf... Maar nu heb ik er echt één: ik ben de laatste maanden bezig geweest met een site te (laten) maken en heb eindelijk eens een etsy shop opengedaan. 

http://www.etsy.com/shop/Lillivanillilove?ref=search_shop_redirect

Hier kan je dus makkelijk bestellen en betalen en alles wordt zo snel mogelijk verzonden. Voorlopig is het nog maar een kleine selectie, maar er wordt dus aan gewerkt om de shop zo snel mogelijk volledig te krijgen. 



En er is dus ook een heuse website nu: www.lillivanilli.be 
Ook al "eindelijk!"
Hij beantwoordt aan al mijn verwachtingen en ik ben er zelf heel blij mee. Voor al uw grafisch werk en websites, 1 adres: www.madrobot.be en nog eens bedankt Tom.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten