woensdag 2 november 2011

workspace part 121

Een paar weken geleden op een van mijn wekelijkse rondjes in de kringloopwinkel kwam ik weer iets tegen dat ik niet kon laten staan... enfin, meerdere dingen... Ik was op stap met de bakfiets en 1 ongehoorzaam kind dat ik nog een beetje in toom kon houden door er een mottige plastieken vrachtwagen voor te kopen. Ik zag een oude letterbak en een prachtig vitrinekastje, ideaal voor juwelen. letterbak is handig om alle stenen en zilveren onderdelen in te bewaren, vitrinekastje is mooi om juwelen in te presenteren en kan ik ook nog gebruiken op toekomstige verkopen. maar zoals ik al zei, ik was met de bakfiets en 1 kind, en dat kind kon ik moeilijk daar laten, dat wordt tegenwoordig niet meer aanvaard, dus ik moest kiezen...

De letterbak kon ik niet echt ergens in de beperkte bureauruimte zetten en aangezien ik overlaatst betrapt ben op het volproppen van de kelder, kan ik daar ook niet teveel meer bijsteken. Voor het vitrinekastje dan maar. Dat ziet u hier...

Weg met de grote witte kader van de bomma dus... Toch maar in de kelder gezet. Een mens moet keuzes maken hé!

BTW: u wil echt niet weten hoe ik met dat kastje en een kind met vrachtwagen in de bakfiets door de wegenwerken tussen van Mortsel naar Hove gefietst ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten