woensdag 2 november 2011

ring ring

Mijn blogberichten zijn niet goed verdeeld de laatste tijd. Soms een week niks en dan ineens twee op een dag! Dat is heel simpel te verklaren: Ik ben zo een "druk druk druk" mens en als ik dan al eens tijd heb, dan wil ik het onderste uit de kan halen.

Gisteren was ik dus druk bezig met nieuwe ringen te maken. Ik zei het al eens in een eerder bericht dat ik ringen op maat maak, maar er zijn toch altijd verdacht veel mensen die de juiste ringmaat vinden in de ringen die ik bij heb. En het is zo zielig om mensen met een beteuterd gezicht naar huis te zien gaan, dus geef ik ze dan maar mee... En nu zat ik dus bijna zonder ringen.

roze kwarts, grijze agaat en zoetwaterparel, samen met een ring een parelrig zonder steen

En dan heb ineens maar eens een paar andere dingen uitgetest. Verschillende combinaties zijn mogelijk.


amazoniet, zilveren bol en grijze agaat met een parelring zonder steen

Ik heb alle foto's van de individuele ringen en een paar combinaties bij de foto's in picassa gezet. Kijk gerust eens rond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten