zondag 10 juli 2011

TE KOOP

wat een week! Weinig tijd om blog te onderhouden dus... begint al goed! enfin, ik had een excuus... problemen met enkele overheidsdiensten (what's new??) en ik was getuige van een inbraak waar ik dan ook nog de nodige verklaringen voor moest gaan afleggen. Dit maar om te zeggen dat er weer meer plannen waren dan tijd deze week. maar weeral... what's new? 

Ik kom nog even terug op TE KOOP. We organiseren elk half jaar ongeveer met een aantal gelijkgestemden een verkoopsmoment. Telkens op een andere lokatie en ook de samenstelling van deelnemers wijzigt elke keer een beetje. Deze keer was het voor de tweede keer in Hove (lekker makkelijk voor mij ;-) We hadden het geluk om het leegstaand kapsalon van familie te mogen gebruiken.
               kledingrekje met Lilli Vanilli kinderkleding

Ondanks het druilerige weer was de sfeer weer heel warm en gezellig. Hieronder een impressie van wat er te zien was en bij de link "foto's" kan je alle foto's bekijken. Als het werkt ten minste, want ben al een heel weekend aan het kullen om dat in orde te brengen, maar lijkt niet echt te lukken. Probleempje bij Blogger (zal zeker niet aan mij liggen ;-)


delfts blauwe combinatie



en die oude vondsten uit de kringloopwinkel komen op zo'n glegenheden altijd weer van pas

                 een blik op de juwelen vanuit de etalage

2 opmerkingen:

  1. haha!!
    Leuk om nieuwtjes te vernemen, zelfs al zijn ze iets minder (problemen???)
    Ik kijk al uit naar de foto's!!!
    Veel liefs
    MV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oja, dat marcelleke is geweldig! Ik draag het al de hele week ( alé, 3 volle dagen)
    En ik wel er nog eentje aub?!!!
    Veel groetjes
    een nu-terug-hippe-dankzij-jullie MV

    BeantwoordenVerwijderen