dinsdag 28 juni 2011

het begin...

Ik vind het een beetje grellig... een eerste blogbericht. Ik loop al langer met het idee rond, maar van idee tot actie overgaan is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar daar gaan we dan:

Lilli Vanilli is ontstaan tijdens mijn zwangerschapsverlof van kind 1: Lilli. U raadt het al, moeder kan niet goed tegen stilzitten. In een ver verleden nog 3 jaar versleten op de mode academie in Antwerpen, sindsdien naaimachine weggezet en pas zoveel jaar later tijdens mijn zwangerschapsverlof terug bovengehaald. Toen ben ik als een zot kinderkleding beginnen maken. Eerst voor mijn eigen kind, later voor de rest van mijn omgeving.

Kind 2 kwam eraan: Rik. En weer een paar maanden thuis. En moeder zocht weer iets anders om te doen. Juwelen maken. Ook weer eerst voor mezelf (voor mijn kinderen vond ik er dan weer wat over) en later voor de rest van mijn omgeving. Alles in zilver en half-edelstenen.

Ik had al een tijdje een facebookpagina van Lilli Vanilli, maar volgens enkele (goedbedoelende) vrienden was dat blijkbaar niet op de juiste manier aangepakt en was het geen fanpagina blablabla... ik ben ook ECHT niet zo goed thuis in al die dingen. Dit dus ook voor al mijn facebookvrienden, maar vooral ook voor mijn niet-vrienden. Want ik moet mij er nu eenmaal bij neerleggen dat niet iedereen mijn vriend wil zijn ;-)

workspace

ketting met amazonieten bolletjes

witte marcellekes met grootmoeders kant

in mijne wc is er heel goed licht om foto's te trekken

1 opmerking:

  1. jeeeeuuuuuuuj!!!!
    Reken maar dat ik ga volgen!!
    Een mooie blog, mooie lay-out en lettertype. Schoon foto's met wreed schoon licht ;-)
    Veel groetjes en tot snel
    Maman Verte

    BeantwoordenVerwijderen