donderdag 10 mei 2012

nou, zooo schattig!!

"Nou, zoooo schattig!" Dat heb ik vorige zondag nogal veel gehoord. En neen, dat ging niet over mezelf ;-) Ik ben veel dingen, maar "schattig" hoort daar niet echt bij. Ik ben zondag dus de grens overgetrokken met Lilli Vanilli. Naar Amsterdam meer bepaald, voor de Sunday Market. Ellen, van LN Beanies had het mij aangeraden en ik heb er geen seconde spijt van gehad! Enfin, dat is veel gezegd, heel efkes toen ik om 07.35u op de trein zat vroeg ik mij heel even af WAAROM?? maar dat was snel weer over.


En wat is er nu zo schattig? Nu, die Nederlanders vonden mijn juwelen blijkbaar allemaal zo schattig. Iedereen die aan mijn kraam kwam kirde hetzelfde: "Nou, zooo schattig!". 




Om maar te zeggen dat ik daar zeker nog eens naartoe ga. Het was super gezellig, leuke mensen en sfeer en dan hebben we ook weer is een uitstapje gedaan hé.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten