donderdag 8 december 2011

The Perfect Present Pop-Up Shop

Ik vertelde het al eerder, maar ik ben al een paar maanden bezig met de voorbereidingen van The Perfect Present pop-Up Shop, ik vertelde er hier en hier al over en nu krijgt u de officiële uitnodiging.


Het is altijd een beetje griezelig om zoiets te organiseren, omdat ge een beetje in uw bloot gat komt te staan. Stel dat er niemand komt??? Of dat iedereen het lelijk vindt??? Dan zit ik daar alleen in dieje winkel in Borgerhout!! Zoals je ziet slaat de last-minute-stress een beetje toe... Meestal komt dat altijd wel goed. Maar je weet toch maar nooit hé...

Zoals ik al wist te zeggen in mijn planning, moet ik morgen mijn laatste dag werken van het jaar en vanaf dan ben ik fulltime bezig met Lilli vanilli. Vast nog veel previews de komende dagen.

Hier nog even concreet

Vrijdag 16 december van 12 tot 20u
zatedag 17 december van 10 to 18u
zondag 18 december van 10 tot 18u

Moorkensplein 28
2140 Borgerhout

Geen opmerkingen:

Een reactie posten